آیا این خوب به توقف دیالیز ناگهان برای کلیه بیماران شکست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا این خوب به توقف دیالیز ناگهان برای کلیه بیماران شکست

آیا این درست برای جلوگیری از دیالیز به طور ناگهانی بیمار نارسایی کلیه؟ به صداقت، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی توصیه به توقف دیالیز به طور ناگهانی، در غیر این صورت، بیمار ممکن است درد بیشتری رنج می برند. با این حال، آنها می توانند دیالیز به تدریج با کمک دیگر درمان های جایگزین را متوقف کند.
شما می دانید، دیالیز یکی از روش های درمانی رایج ترین نارسایی کلیه است، می تواند برخی از عوارض جانبی که آن را تسکین آن علائم بیماری کلیه به ارمغان بیاورد. بنابراین برخی از بیماران که نمی توانند برای آن ایستاده می خواهید به آن را متوقف کند به سرعت در حال. با این حال، در صورتی که بیمار آن را به طور ناگهانی متوقف شود، ممکن است آسیب بیشتری به کلیه به ارمغان بیاورد.
اگر مردم متوقف دیالیز به طور ناگهانی چه اتفاقی خواهد افتاد؟
دیالیز می تواند علائم بیماری کلیه با انجام بخش هایی از کار کلیه ها از بین بردن، در نتیجه برای کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند. اگر مردم آن را متوقف کند به طور ناگهانی آن علائم تبدیل خواهد شد بیشتر و جدی تر، که ممکن است تهدید زندگی بیمار. چه چیزی بدتر از، آن سموم انباشته شده در بدن را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها را و در یک سرعت سریع بدتر خواهد شد بیماری می رود.
چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، بیمار نارسایی کلیه باید آن را به تدریج با کمک دیگر درمان های جایگزین را متوقف کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب چینی، می تواند کمک گرفتن بیمار از دیالیز خلاص شدن از شر از طریق بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با ما تماس بگیرید، ما اطلاعات بیشتر را برای شما به صورت رایگان ارائه می کنند.
من امیدوارم که اطلاعات فوق می تواند به شما کمک کند می دانم که در مورد دیالیز روشن، اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید به ما پیام را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما .





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: